Segíthetünk?

Új Suzuki modellek felszereltségével, árával, elérhetőségével, szállítási határidővel, továbbá már megrendelt Suzuki gépjárművével kapcsolatban kérjük kérdéseivel minden esetben a hivatalos Suzuki márkakereskedéseinkhez forduljon. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére kérdései megválaszolásában!

A gyorsabb és hatékonyabb ügyintézéshez munkatársainknak további adatokra lehet szükségük.

Kérjük, készítse elő gépjárműve

  • forgalmi engedélyét,
  • adja meg gépjárműve alvázszámát, (motorkerékpár esetén vázszámát, hajómotor esetén pedig motorszámát)
  • és – amennyiben szükséges – a gépjárművét értékesítő márkakereskedés vagy a megkeresés kapcsán érintett márkaszerviz nevét,
  • továbbá gépjárműve aktuális kilométeróra-állását!
Kérjük, ne használja az ügyfélszolgálati elérhetőségeket szponzorációs kérések, ajánlatok küldésére! Az ilyen témájú megkeresésekre nem áll módunkban válaszolni, ezeket a leveleket automatikusan töröljük. Az ügyfélszolgálat rendeltetése, hogy meglévő és jövőbeni ügyfeleink eljuttathassák a Magyar Suzuki Zrt.-hez a termékekkel kapcsolatos kérdéseiket, észrevételeiket, javaslataikat!

Megkeresésére munkatársaink a lehető leghamarabb válaszolnak. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Suzuki ügyfélszolgálatának használatával Ön egyidejűleg hozzájárul a megadott adatok kezeléséhez!

 

Telefonon történő megkeresése esetén az alábbi telefonszámon léphet velünk kapcsolatba: +36 1 510 0602

Covid tájékoztató

Kedves Ügyfelünk!

A 2021.04.06-án bejelentett kormányrendeletnek megfelelően szalonjaink a higiéniai előírások maximális betartása mellett, újra a megszokott rendben várják vásárlóikat.

Márkakereskedéseinkben 10 négyzetméterenként legfeljebb egy ügyfél tartózkodhat, a kereskedés maximális befogadóképességéről a bejáratnál kihelyezett információs tábláról tájékozódhat.

Kérjük, mielőtt felkeresi szalonjaink valamelyikét, ajánlatainkról tájékozódjon online és vegye igénybe konfigurátorunkat. A látogatás során mindig viseljen maszkot, belépéskor használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt. Amennyiben várakoznia kell, kérjük tartson 1,5 méteres távolságot!

A Magyar Suzuki Zrt. számára az Ön és munkatársaink egészsége a legfontosabb, kollégáink maszkot viselnek, az ügyfélteret rendszeresen szellőztetik, a közös használatú felületeket folyamatosan fertőtlenítik.

Ha egészsége megőrzése érdekében továbbra is a szalon meglátogatása nélkül szeretné autóvásárlását intézni, forduljon bizalommal a márkakereskedésekhez, használja online konfigurátorunkat,és érdeklődjön telefonon munkatársainknál!

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írjon nekünk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy megkeresését a Magyar Suzuki Zrt. ügyfélszolgálata fogadja, amennyiben márkakereskedéssel kíván kapcsolatba lépni, kérjük az alábbi linken feltüntetett elérhetőségeken vegye fel velük a kapcsolatot: https://auto.suzuki.hu/markakereskedok

    Dokumentumok csatolása (.jpg .png .pdf max 4MB) Fájl csatolása
    A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező!

    Köszönjük megkeresését. Hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!

    Gyakori kérdések

    1.

    COC dokumentumot hol tud igényelni?

    A COC dokumentum kiállítását hivatalos Suzuki márkakereskedéseinknél tudja igényelni. A kiállítással kapcsolatos egyéb információkkal a kiválasztott márkakereskedésben tudnak Önnek segíteni.

    2.

    Adott gépjárműbe milyen viszkozitású olaj az elsődleges gyári ajánlás?

    A gyári ajánlású motorolajról bőveben a gépjárművéhez mellékelt kezelési útmutató 7. fejezetének "Ellenőrzés és karbantartás" része alatt tud tájékozódni.

    3.

    Hogyan tudja a gépjárműve elveszett, sérült kulcsát pótolni?

    Kérjük, hogy forduljon egy Önhöz közeli, vagy preferált hivatalos Suzuki márkaszervizhez az elveszett autókulcs pótlásának érdekében

    4.

    Hogyan pótolható az elveszett jótállási és szervizfüzet?

    Kérjük, hogy forduljon egy Önhöz közeli, vagy preferált hivatalos Suzuki márkaszervizhez az elveszett jótállási és szervizfüzet pótlásának érdekében

    5.

    Kezelési útmutatót szeretne elektronikus formában, honnan szerezheti be?

    A kezelési útmutatók online formátumban nem beszerezhetőek. A jelenleg forgalmazott gépjárművek kezelési útmutatóinak online megtekintésére várhatóan 2022. árpilisától lesz lehetőség a weboldalunkon.

    6.

    Kezelési útmutatót szeretne korábbi autómodellhez, hol tud hozzájutni?

    Korábbi Suzuki modellekhez, illetve a jelenleg forgalmazott gépkocsikhoz tartozó kezelési útmutató megrendelésére hivatalos Suzuki márkaszervizeinkben van lehetőség.

    7.

    Milyen szervizperiódus vonatozik az adott gépjárműre?

    A gépjáművének szervizintervallumával kapcsolatban bővebb információt a mellékelt kezelési útmutató 7. fejezetének "Rendszeres karbantartási ütemterv" résznél tud tájékozódni.

    8.

    Szerepel-e a gépjárműve visszahívási kampányban?

    Visszahívási kampányról érdeklődhet írásban a https://mysuzuki.hu/szervizek/#visszahivasi-kampanyok weboldalon keresztül, vagy érdeklődjön márkaszervizeknél

    9.

    A rádióhoz tartozó kódot honnan tudja lekérni?

    Kérjük, hogy forduljon egy Önhöz közeli, vagy preferált hivatalos Suzuki márkaszervizhez a rádiókód lekérésének érdekében.

    10.

    Hogyan lehet a navigációs SD kártyát frissíteni?

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy jelenleg nincs lehetőség a navigációs kártya frissítésére, csak új kártya megvásárlására. Vásárlási szándékával kérjük forduljon márkaszervizeinkhez.

    11.

    Alkatrészt szeretne korábbi modellhez vásárolni, hol juthat hozzá?

    Alkatrész vásárlása esetén kérjük, hogy keressen fel egy Önhöz közeli, vagy preferált hivatalos Suzuki márkakereskedést. A Magyar Suzuki Zrt.-től nincs lehetőség alkatrészt vásárolni.

    12.

    Van-e magyar nyelvű menürendszer?

    A Suzuki modellek tervezésekor már eldől, mely nyelveken érhetőek el a menük, melyet a későbbiekben módosítani sajnos nem lehetséges.

    13.

    Mikor vezették be a 3+7 év Boosterjet garanciát?

    A Suzuki 3+7 év Boosterjet PRO garancia 2018. augusztus 23-án vezettük be.

    14.

    Honnan tudhatja meg a gépjárműve pontos gyártási idejét?

    A kérdés kapcsán kérjük, hogy forduljon márkaszervizeinkhez. Munkatársaink a tulajdonjog igazolását követően tudnak információval szolgálni.

    15.

    Hol talál információt a hivatlalos átlag üzemanyagfogyasztásról?

    Weboldalunkon a "Modellek" menüpont alatt kiválasztott gépjármű leírásában találhat információt a hivatalos üzemanyagfogyasztásról.

    16.

    Nem hivatalos márkaszervizben is elvégeztetheti-e az éves szervizt?

    Önnek lehetősége van márkafüggetlen szervizben is elvégeztetni az éves szervizt. Ehhez a gépkocsi kezelési könyvének karbantartás fejezetében meghatározott technológia szerinti javításokat szükséges elvégezni az ott meghatározott karbantartási ütemterve alapján. Kérjük Önt, hogy ez esetben mindenképpen őrizze meg a kapott munkalapot, számlát, kérje a felhasznált anyagok, olajok, folyadékok stb. pontos feltüntetését, a rendszeres karbantartás szervizfüzetben történő bejegyzését, bélyegzését, annak érdekében, hogy esetleges későbbi ügyintézés során igazolni tudja a munkák megfelelő elvégzését.

    17.

    Milyen feltételekkel köthet Prémium Assistance szolgáltatást? Meg lehet-e újítani?

    A szolgáltatással kapcsolatban minden információt megtalál a következő weboldalon: https://mysuzuki.hu/orszagutisegely/#premium-assistance

    18.

    Milyen feltételei vannak a kiterjesztett garancia megkötésének?

    A Suzuki Prémium garancia a gyártói garancia lejártát követő napon lép életbe, a Suzuki által előírt szervizelési munkálatokat az üzembe helyezéstől kezdődően időben elvégezték a Kezelési útmutató előírásainak megfelelően. A jelen, Suzuki Prémium* garancia érvényesíthetőségének előfeltétele az előírt időszakos karbantartások időben történő elvégzése, melynek tűréshatára 1 hónap/2500 km.

    Bővebben: https://mysuzuki.hu/kiterjesztettgarancia/assets/pdf/GB_HU_Suzuki_kiterjesztett_garancia_feltetelek.pdf

    19.

    Van-e tűréshatár a kötelező szervizintervallumoknál?

    A Suzuki Garancia és szervizfüzetben foglaltak szerint meghatározott kötelező karbantartási intervallumoktól eltekinteni nem áll módunkban, illetve sem időbeni, sem kilométer futás tekintetében nem tudunk toleranciát alkalmazni.

    20.

    Hol érhető el tesztvezetés a különböző modellekre?

    Amennyiben elérhető az adott gépjármű tesztvezetésre akkor a weboldalunkon a "Tesztvezetés" menüpontra kattintva, kiválasztva a megfelelő gépkocsit tudja elküldeni tesztvezetési igényét márkakereskedéseinknek.

    További kérdések

    Mutass kevesebbet

    Több kérdés