KATALÓGUS LETÖLTÉSE

Ikonikus dizájn

Merész külseje vonzza a pillantásokat, és mindenki utána fordul – ha Ignist vezet, nem marad észrevétlen. Az egyedi designelemektől az üde színválasztékig minden részlete különleges megjelenést kölcsönöz az Ignisnek. Ne csak vezessen – vezessen stílusosan.

Korallpiros

Aranysárga

Ásványszürke

Borostyánsárga

Ezüstszürke

Gleccserfehér

Homokszürke

Khakiszürke

Kobaltkék

Neonkék

Ónixfekete

Aranysárga + Ónixfekete

Borostyánsárga + Ónixfekete

Gleccserfehér + Ónixfekete

Homokszürke + Ónixfekete

Khakiszürke + Ónixfekete

Korallpiros + Ónixfekete

Neonkék + Ónixfekete

A hétköznapok új szemszögből

A csinos és gyors Ignis könnyen elmanőverez a szűk városi utcákon, és elviszi Önt a célállomás ajtajáig.

Stílus új szemszögből

Az Ignis kifinomult formája már az indulástól kezdve magabiztossá és merésszé teszi Önt.

Dinamizmus új szemszögből

Kialakításának köszönhetően az Ignis bármilyen városi szituációban megállja a helyét.

Vágatok a C oszlopon

A C oszlopon található vágatok sportos benyomást kölcsönöznek az autónak.

Hűtőrácsba integrált fényszórók

A hűtőrácsba integrált első fényszórók egyedi megjelenést biztosítanak az Ignisnek.

Karakteres hátsó lámpák

A határozott vonalvezetésű hátsó lámpák teszik igazán karakteressé az Ignis hátulját.

Örökség

Az első generációs Vitarán tűnt fel először és az Ignis külsejének is meghatározó eleme az első sárvédőívek tetején található diszítés.

Krómozott keretű ködlámpák

A kör alakú első ködlámpákat krómozott keret emeli ki és teszi hangsúlyosabbá.

Fényes fekete könnyűfém felnik

Sportos és összetéveszthetetlen megjelenést biztosítanak a fényes felületű fekete könnyűfém felnik.

Belső tér

Az Ignis belső terének letisztult megjelenése és üde színei kiemelik a városi stílusát

Praktikus

A sebességváltó melletti rekeszek pohártartóként is funkcionálnak.

Jól pakolható

A kisebb rekeszek mellett a kesztyűtartó is bőséges helyet kínál az utasok számára.

Színes egyéniség

Az ajtók fogantyúin és a konzol közepén lévő betétek élénk színei vidám hangulatot teremtenek az utastérben.

IGNIS 360° panoráma

Ugorjon be a Suzuki Ignisbe! 360 fokos panoráma képünknek köszönhetően átélheti, hogy milyen érzés a modellben ülni. Mozgassa a képet fel, le, jobbra és balra, valamint nagyítsa és kicsinyítse is azt bátran az alsó ikonok segítségével.

HATÁRTALAN KÉNYELEM

A tágas belső tér, a könnyű vezethetőség és a kényelmi berendezések együtt teszik az új Ignist a mindennapokban igazán szerethetővé.

Hazakísérőfény és Járműhözvezető-fény

A fényszórók a vezető kiszállása után még 10 másodpercig világítanak, hogy az jól lásson, míg kinyitja háza ajtaját. A tompított fény és a helyzetjelzők 10 másodpercig világítanak, ha a távirányítóval kinyitja az autó ajtaját. Ez a kényelmi funkció megvilágítja az utat, mikor a kocsija felé megy.

Kiváló manőverezés és remek gurulási jellemzők

A minimum 4.7m fordulási sugárral az Ignis könnyen manőverezhető és kormányozható szűk utcákban és parkolókban is. A nagy átmérőjű kerék és a megemelt hasmagasság megkönnyíti a vezetést az egyenetlen és kátyús utakon.

Teljesítmény

Az Ignist meghajtó új 1,2 literes DUALJET motor erőteljes motorválaszt és jó üzemanyag-hatékonyságot kínál. A kiegyensúlyozottságot számos fejlesztés biztosítja.

Lágy hibrid 12V 2WD

Lágy hibrid 12V AllGrip AUTO

5 fokozatú manuális sebességváltó

CVT Automata sebességváltó

107

Nyomaték (Nm)

112

CO2 kibocsátás (g/km)*

83

Lóerő

5

Fogyasztás (l/100km)*

107

Nyomaték (Nm)

122

CO2 kibocsátás (g/km)*

83

Lóerő

5,4

Fogyasztás (l/100km)*

107

Nyomaték (Nm)

122

CO2 kibocsátás (g/km)*

83

Lóerő

5,4

Fogyasztás (l/100km)*

107

Nyomaték (Nm)

124

CO2 kibocsátás (g/km)*

83

Lóerő

5,5

Fogyasztás (l/100km)*

*A Suzuki lágy hibrid modellek felszereltségtől függő üzemanyag-fogyasztása (l/100 km) és CO2-kibocsátása (g/km) vegyes használat mellett: Suzuki Ignis – WLTP-szabvány: 4,2-5,6 l/100 km, 96,1-126 g/km.

Válasszon a vezetési stílusához illő sebességváltót

Ötsebességes kézi váltó

A sebességváltás maximális motorhatékonyságot, és visszafogott, kényelmes váltásérzetet nyújt.

CVT váltó

A CVT váltó alacsony sebességtartományban erőteljes gyorsulási teljesítményt, nagy sebességen történő egyenletes haladásnál pedig kiváló üzemanyag-hatékonyságot nyújt.

Ötsebességes kézi váltó

A sebességváltás maximális motorhatékonyságot, és visszafogott, kényelmes váltásérzetet nyújt.

CVT váltó

A CVT váltó alacsony sebességtartományban erőteljes gyorsulási teljesítményt, nagy sebességen történő egyenletes haladásnál pedig kiváló üzemanyag-hatékonyságot nyújt.

Hegymeneti elindulássegítő (Visszagurulás-gátló)

A hegymeneti elindulássegítő átmenetileg megakadályozza (akár 2 másodpercig) az autó hátragurulását, amikor a vezető emelkedőn állva az elinduláshoz leveszi a lábát a fékről és ráteszi a gázpedálra.

Lejtmenet vezérlő (AllGrip modellek)

Meredek lejtőkön, amikor a rendszer észleli, hogy a motorfék lassítása önmagában nem elég, automatikusan működteti a féket is a sebesség csökkentésére. Ezzel a vezető fékre lépés nélkül szabályozhatja a sebességet, hogy jobban figyelhessen a kormányzásra.

Lágy hibrid rendszer

A fogyasztáscsökkentés és a helytakarékosság ötvözetét nyújtó lágy hibrid rendszernél a benzinmotor működését az integrált indítógenerátor (ISG) és egy nagy hatékonyságú lítiumion akkumulátor segíti.

Megállás után a motor automatikusan leáll, az elektromos berendezések pedig az akkumulátorokról működnek tovább, ami üzemanyag- megtakarítást jelent.

Elinduláskor az integrált indítógenerátor (ISG) indítómotorként működve halkan és simán indítja újra a benzinmotort.

Amikor az autó elindul vagy gyorsít, az ISG besegít a benzinmotornak, csökkentve az üzemanyag-fogyasztást. A rásegítés működése bizonyos feltételektől, például az akkumulátor állapotától függ.

Lassításkor az ISG az autó mozgási energiáját elektromos árammá alakítja, amivel hatékonyan tölti az akkumulátort.

*Az Ignis és a Swift modellekhez a motort, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!

** jogszabályban meghatározva

Megállás után a motor automatikusan leáll, az elektromos berendezések pedig az akkumulátorokról működnek tovább, ami üzemanyag- megtakarítást jelent.

Elinduláskor az integrált indítógenerátor (ISG) indítómotorként működve halkan és simán indítja újra a benzinmotort.

Amikor az autó elindul vagy gyorsít, az ISG besegít a benzinmotornak, csökkentve az üzemanyag-fogyasztást. A rásegítés működése bizonyos feltételektől, például az akkumulátor állapotától függ.

Lassításkor az ISG az autó mozgási energiáját elektromos árammá alakítja, amivel hatékonyan tölti az akkumulátort.

*Az Ignis és a Swift modellekhez a motort, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!

** jogszabályban meghatározva

Allgrip

Az AllGrip AUTO rendszer biztosítja a vezetés szabadságát, amit nem zavarnak az útfelület vagy az időjárás hirtelen változásai.

AllGrip minden terepen

Az AllGrip AUTO megkönnyíti a mindennapos vezetést különösen a csúszós vagy havas útfelületen.
A viszkózus tengelykapcsolós négykerék-meghajtású rendszer automatikusan osztja meg a nyomatékot a hátsó kerekekkel, amikor azt érzékeli, hogy az első kerekek nem tapadnak az úton.

Évtizedek óta

"Egy jármű, amely elmegy rossz utakon is, és eljut olyan helyekre, ahol a múltban még csak nem is jártak autók".– az első összkerék-meghajtású modellünket ezért fejlesztettük ki 1970-ben. Ekkor született az AllGrip, a Suzuki közismert négykerék-meghajtás technológiája.

Biztonság

A fejlett technológia teljes kihasználása „biztos, ami biztos” alapon garantálja a nyugalmas autózást.

Kétkamerás féktámogatás Figyelmeztető funkciók Vészfékezésjelző Energiaelnyelő karosszéria

Figyelmeztetés

Amikor a rendszer ütközés veszélyét észleli, csipogó jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez.

 

Automatikus enyhe fékezés

Ha fokozódik az ütközés veszélye, az autó automatikusan enyhén fékezni kezd a figyelmeztetések mellett, hogy a vezetőt segítse az ütközés elkerülésében.

 

Fékrásegítés

Ha a vezető a fékre lép, miközben működik a figyelmeztető fék funkció, akkor a rásegítő funkció még erősebben fog fékezni.

 

Automatikus fék

Amikor a rendszer azt észleli, hogy elkerülhetetlen az ütközés, és Ön beavatkozás nélkül megy tovább, akkor automatikusan erősen fékez, hogy megelőzze az ütközést vagy enyhítse a károkat.

Kétkamerás féktámogatás (DCBS)

Mintha csak az autónak szemei lennének, két kamera figyeli az előtte haladó járműveket, gyalogosokat, a sávok vonalát. A kameráktól kapott különféle információk alapján segít a rendszer elkerülni az ütközéseket, és enyhíteni az ütközés miatti károkat figyelmeztetések és automatikus fékezés révén.

 

Figyelmeztetés: Különféle tényezők függvényében előfordulhat, hogy a két kamera kevésbé vagy egyáltalán nem képes bizonyos tárgyakat észlelni. Az ütközés néhány esetben elkerülhető, ha a rendszer mintegy 5 km/h és 50 km/h közötti sebességen aktiválódik (gyalogosok esetén, ha a sebesség kevesebb 30 km/h-nál). A tárgy érzékelése és mozgása függvényében lehetséges, hogy csak a figyelmeztetés hangzik el, az automata fék működésbe lépése nélkül. Más esetben a figyelmeztetés ugyanakkor aktiválódhat, mint az automata fék.

Sávelhagyás figyelmeztetés

Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és elhagyja a sávot anélkül, hogy a vezető indexelne, a rendszer megrezgeti a kormányt, és a műszerfalon fényjelzéssel figyelmeztet az akár figyelmetlenség miatt bekövetkező sávelhagyásra.

Sávtartás figyelmeztetés

Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és a sávon belül egyik széltől a másikig kóvályog, a rendszer csipogó figyelmeztető jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez. Ez felhívja a vezető figyelmét az álmosság vagy más tényező miatti belengésre.

 

Figyelmeztetés: Különféle tényezők függvényében előfordulhat, hogy a két kamera kevésbé vagy egyáltalán nem képes bizonyos tárgyakat észlelni. Az ütközés néhány esetben elkerülhető, ha a rendszer mintegy 5 km/h és 50 km/h közötti sebességen aktiválódik (gyalogosok esetén, ha a sebesség kevesebb 30 km/h-nál). A tárgy érzékelése és mozgása függvényében lehetséges, hogy csak a figyelmeztetés hangzik el, az automata fék működésbe lépése nélkül. Más esetben a figyelmeztetés ugyanakkor aktiválódhat, mint az automata fék.

Vészfékezésjelző

Ha a vezető hirtelen rálép a fékre, miközben 55 km/h-nál gyorsabban halad, a féklámpákon kívül a kocsi vészvillogója is automatikusan gyorsan villogni kezd, hogy figyelmeztesse a mögötte haladókat a veszélyre.

Energialenyelő karosszéria (TECT)

Az Ignis karosszériájának tervezésekor a Suzuki TECT módszerét használtuk, amely ütközés esetén hatékonyan elnyeli és szétszórja az energiát.

Hat légzsák

Az Ignis alapfelszereltsége 6 légzsákot tartalmaz. A felszereltség része a dupla elülső, az oldalsó és a függönylégzsák is.

Öt csillag az Euro NCAP tesztenAz Ignis a teljes család biztonságára ügyel, ezt az Euro NCAP 5 csillagos tesztje is bizonyítja. Abban az esetben sem kell nélkülöznie az innovatív biztonságtechnológiai rendszereket - Kétkamerás féktámogatás, Vészfékezésjelző valamint Sávelhagyás-és Sávtartás figyelmeztetés, ha GL, GL+ modelljeink érdeklik inkább, hiszen ezen típusok is elérhetőek a biztonsági rendszerekkel felszerelve.

Kétkamerás féktámogatás

Figyelmeztetés

Amikor a rendszer ütközés veszélyét észleli, csipogó jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez.

 

Automatikus enyhe fékezés

Ha fokozódik az ütközés veszélye, az autó automatikusan enyhén fékezni kezd a figyelmeztetések mellett, hogy a vezetőt segítse az ütközés elkerülésében.

 

Fékrásegítés

Ha a vezető a fékre lép, miközben működik a figyelmeztető fék funkció, akkor a rásegítő funkció még erősebben fog fékezni.

 

Automatikus fék

Amikor a rendszer azt észleli, hogy elkerülhetetlen az ütközés, és Ön beavatkozás nélkül megy tovább, akkor automatikusan erősen fékez, hogy megelőzze az ütközést vagy enyhítse a károkat.

Kétkamerás féktámogatás (DCBS)

Mintha csak az autónak szemei lennének, két kamera figyeli az előtte haladó járműveket, gyalogosokat, a sávok vonalát. A kameráktól kapott különféle információk alapján segít a rendszer elkerülni az ütközéseket, és enyhíteni az ütközés miatti károkat figyelmeztetések és automatikus fékezés révén.

 

Figyelmeztetés: Különféle tényezők függvényében előfordulhat, hogy a két kamera kevésbé vagy egyáltalán nem képes bizonyos tárgyakat észlelni. Az ütközés néhány esetben elkerülhető, ha a rendszer mintegy 5 km/h és 50 km/h közötti sebességen aktiválódik (gyalogosok esetén, ha a sebesség kevesebb 30 km/h-nál). A tárgy érzékelése és mozgása függvényében lehetséges, hogy csak a figyelmeztetés hangzik el, az automata fék működésbe lépése nélkül. Más esetben a figyelmeztetés ugyanakkor aktiválódhat, mint az automata fék.

Figyelmeztető funkciók

Sávelhagyás figyelmeztetés

Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és elhagyja a sávot anélkül, hogy a vezető indexelne, a rendszer megrezgeti a kormányt, és a műszerfalon fényjelzéssel figyelmeztet az akár figyelmetlenség miatt bekövetkező sávelhagyásra.

Sávtartás figyelmeztetés

Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és a sávon belül egyik széltől a másikig kóvályog, a rendszer csipogó figyelmeztető jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez. Ez felhívja a vezető figyelmét az álmosság vagy más tényező miatti belengésre.

 

Figyelmeztetés: Különféle tényezők függvényében előfordulhat, hogy a két kamera kevésbé vagy egyáltalán nem képes bizonyos tárgyakat észlelni. Az ütközés néhány esetben elkerülhető, ha a rendszer mintegy 5 km/h és 50 km/h közötti sebességen aktiválódik (gyalogosok esetén, ha a sebesség kevesebb 30 km/h-nál). A tárgy érzékelése és mozgása függvényében lehetséges, hogy csak a figyelmeztetés hangzik el, az automata fék működésbe lépése nélkül. Más esetben a figyelmeztetés ugyanakkor aktiválódhat, mint az automata fék.

Vészfékezésjelző

Vészfékezésjelző

Ha a vezető hirtelen rálép a fékre, miközben 55 km/h-nál gyorsabban halad, a féklámpákon kívül a kocsi vészvillogója is automatikusan gyorsan villogni kezd, hogy figyelmeztesse a mögötte haladókat a veszélyre.

Energiaelnyelő karosszéria

Energialenyelő karosszéria (TECT)

Az Ignis karosszériájának tervezésekor a Suzuki TECT módszerét használtuk, amely ütközés esetén hatékonyan elnyeli és szétszórja az energiát.

Hat légzsák

Az Ignis alapfelszereltsége 6 légzsákot tartalmaz. A felszereltség része a dupla elülső, az oldalsó és a függönylégzsák is.

Öt csillag az Euro NCAP tesztenAz Ignis a teljes család biztonságára ügyel, ezt az Euro NCAP 5 csillagos tesztje is bizonyítja. Abban az esetben sem kell nélkülöznie az innovatív biztonságtechnológiai rendszereket - Kétkamerás féktámogatás, Vészfékezésjelző valamint Sávelhagyás-és Sávtartás figyelmeztetés, ha GL, GL+ modelljeink érdeklik inkább, hiszen ezen típusok is elérhetőek a biztonsági rendszerekkel felszerelve.

Árlista

Modelljeink alapfelszereltségéről és a választható extrákról a letölthető és kinyomtatható táblázatból nyerhet bővebb információt

Modell Modellkód Listaár Kedvezményes ár*
Ignis 1.2 lágy hibrid 5MT 2WD GL AD61                5 450 000 Ft 4 560 000 Ft
Ignis 1.2 lágy hibrid 5MT 2WD GL+ AD63                5 950 000 Ft 5 060 000 Ft
Ignis 1.2 lágy hibrid 5MT ALLGRIP GL+ AD67                6 370 000 Ft 5 480 000 Ft
Ignis 1.2 lágy hibrid CVT 2WD GL+ AD62                6 550 000 Ft 5 660 000 Ft
Ignis 1.2 lágy hibrid 5MT AllGRIP GLX AD69                6 770 000 Ft 5 880 000 Ft
Ignis 1.2 lágy hibrid 5MT 2WD GLX AD64                6 350 000 Ft 5 460 000 Ft
Ignis 1.2 lágy hibrid CVT 2WD GLX AD65                6 950 000 Ft 6 060 000 Ft
Metál és gyöngyház felár:

+ 170 000 Ft

Kéttónusú metál festés felár:

+ 240 000 Ft

Kiterjesztett garancia

bruttó díja 12 hónapra vagy 150 000 km-re: 49 530 Ft

Kiterjesztett garancia

bruttó díja 24 hónapra vagy 150 000 km-re: 73025 Ft

Kössön Suzuki CASCO+ biztosítást autójára

Érdekel

*A kedvezményes ár a hűségprogram keretein belül elérhető ajánlott fogyasztói ár. Részletekért olvassa el tájékoztatónkat.

A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és nem minősülnek kötelező érvényű ajánlatnak. A színválaszték, a modellek, a felszereltség,a specifikáció, a műszaki adatok, az árak, valamint az elérhetőség változtatásának jogát fenntartjuk. Az oldalon szereplő képek illusztrációk. A színek csak megközelítőleg adják vissza az eredeti színt. Megrendelés vagy szerződéskötés előtt tájékozódjon a jármű elérhetőségéről, pont os felszereltségéről, technikai specifikációjáról és a márkakereskedő által kínált áráról. KÉRJÜK, VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A SUZUKI MÁRKAKERESKEDŐJÉVEL ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY MEGKAPJA TŐLE A TÉNYLEGES ÉS TELJESKÖRŰ AJÁNLATÁT!

Műszaki adatok Felszereltségi lista

képgaléria

Nézze meg a galériánkat a megújúlt Suzuki Ignis-ről!