HIBRID TECHNOLÓGIA
Lágy hibrid 12V rendszer a fokozott energiahatékonyság érdekében
A könnyű, kompakt, 12 voltos lágy hibrid rendszer tükrözi a Suzuki környezettudatos autótervezési szemléletét. A rendszer része egy integrált indítógenerátor (ISG), valamint egy kiváló töltési és áramellátási teljesítményű, nagy hatékonyságú lítiumion-akkumulátor. A motorhoz szíjjal kapcsolódó ISG a jármű elindulásakor és gyorsításakor segíti a motor működését, ezenkívül regeneratív fékezéssel áramot is fejleszt, ami hozzájárul az üzemanyag-takarékosság javításához és a széndioxid-kibocsátás csökkentéséhez.
ELÉRHETŐ AZ ALÁBBI MODELLEKNÉL
EV-HAJTÁSLÁNC
Teljesítmény, hatótáv és biztonság a még nagyobb élvezet és praktikum érdekében
A legkorszerűbb elektromos meghajtással az eVITARA újradefiniálja a fenntartható mobilitás fogalmát.Az új hajtásrendszer csökkenti a CO₂-kibocsátást anélkül, hogy az a teljesítmény rovására menne. Ebben az elektromos SUV-ban a legfejlettebb technológia gondoskodik a hatékonyságról, az optimális hatótávról és a tökéletes vezetési élményről. A különböző vásárlói igényekhez igazodva háromféle EV-kivitel érhető el:
- A 2WD modellek kétféle akkumulátorkapacitással (49 kWh és 61 kWh) érhetők el, amelyek tökéletes egyensúlyt kínálnak a hatótávolság és a teljesítmény között.
- A 4WD modellekhez egy dedikált, 61 kWh-s akkumulátor tartozik, amely minden terepen elektromos összkerékhajtást nyújt a jobb stabilitás és kezelhetőség érdekében.
A meghajtás minden elemét a maximális hatékonyság elérése érdekében optimalizáltak. Az eVITARA-val az elektromos hajtás egyet jelent a határok nélküli felfedezés szabadságával. Az eVITARA lítium-vas-foszfát akkumulátora hosszú hatótávot és alacsony tömeget biztosít. A maximális biztonság érdekében a rendszer beépített túlmelegedés- és rövidzárlat-védelemmel van ellátva. A folyadékhűtés segít meghosszabbítani az akkumulátor élettartamát és javítani a be- és kimeneti teljesítményt. Minden egyes akkumulátorcella külön kamrába került, hogy hűtőfolyadék szivárgás esetén ne érintkezzen az akkumulátor alkatrészeivel. Az akkumulátor a karosszéria szerkezetébe került beépítésre, így teljesen védett ütközés esetén.
ELÉRHETŐ AZ ALÁBBI MODELLEKNÉL
VEZETÉSTÁMOGATÓ RENDSZEREK
Kombinált érzékelős vészfékasszisztens II (DSBS II)
A radar és a kamera a jármű előtt közvetlenül vagy átlósan található járművek, motorkerékpárok, kerékpárok (kizárólag nappal) és gyalogosok észlelésére szolgálnak. Ha az ütközés lehetősége fennáll, a rendszer hang- és vizuális jelzéssel figyelmezteti a járművezetőt. Ha a sofőr nem fékez elég erősen, a fékasszisztens automatikusan bekapcsol, hogy segítsen lelassítani a járművet. Amennyiben megnő az ütközés valószínűsége, a rendszer automatikusan fékez, hogy csökkentse az ütközés erejét és mérsékelje a károkat.
ALLGRIP
AllGrip összkerékmeghajtás a még nagyobb kalandokért. Vállalatunk 1970 óta folyamatosan tökéletesíti az összkerékhajtását, ami magasabb szintre emeli a Suzuki autók képességeit.
Az ALLGRIP AUTO egy automatikus összkerékhajtási rendszer, amely akkor lép működésbe, amikor azt érzékeli, hogy az első kerekek veszítenek a tapadásukból. Amint a rendszer észleli az első kerekek kipörgését, egy visco kuplung segítségével nyomatékot továbbít a hátsó kerekekre, így további tapadást biztosít a havas utakon vagy más csúszós felületeken történő vezetéshez.









